Du bestemmer selv, hvor ofte du skal betale regninger. Du kan vælge om det er én gang om måneden (kun for betaling med Betalingsservice), kvartalsvist, halvårligt eller én gang om året. Vær opmærksom på, at der er forskellige gebyr for betaling med indbetalingskort og Betalinsservice. Se betalingsgebyrer.
Hvis du får et indbetalingskort pr. forsikring i stedet for ét samlet kan det skyldes, at du i vores system står til at modtage separate regninger. Kontakt os hvis du vil modtage én samlet regning i stedet.
Hvorfor kommer mine regninger ikke med posten?
Vi tilmelder dig automatisk til e-Boks, når du bliver oprettet som kunde hos os – medmindre du er fritaget for e-Boks. Udover e-Boks kan du også se dine regninger på Mit Codan.
Hvor kan jeg finde mine regninger?
Du kan altid se dine regninger i din e-Boks, medmindre du er fritaget for det, eller du kan logge på Mit Codan og se dem under punktet 'Mine dokumenter'. Hvis du ikke er tilmeldt e-Boks, kan du få regningerne sendt med posten mod et gebyr.
Kan jeg få min regning delt op?
For at få delt din regning op i flere mindre betalinger er du nødt til at kontakte os telefonisk, så ser vi sammen på, hvilke muligheder der er.